Kifoz

İskeleti saran kasların kuvvet dengesizliğine bağlı olarak gelişir. Detay
Skolyoz

Skolyoz hastalığının biyomekaniği, omurgayı çevreleyen kasların kuvvet dengesizliğinden kaynaklanır. Ameliyatsız çözümü bu dengeyi kurarak mümkündür. Detay
Bel Fıtığı

Postür bozukluğu, beldeki düzleşme ve vücut ağırlığımızı taşıyan kasların kuvvet yetersizliği sonucunda bel omurlarımıza binen yük artar ve omurlar arasındaki disklerin taşması sonucu bel fıtığı oluşur. Detay
Boyun Fıtığı

Postür bozukluğu, boyundaki düzleşme sonucunda boyun omurlarımıza binen yük artar ve omurlar arasındaki disklerin taşmasıyla boyun fıtığı oluşur. Detay
Boyun ve Sırtta Kronik Ağrılar

Yanlış postür, stres, uzun süre aynı pozisyonda kalmak gibi nedenlerle boyun ve sırtı saran kaslar spazma girerek kanlanması ve oksijenlenmesi azalır. Detay
Migren ve Kronik Baş Ağrıları

Stres ve yanlış postür alışkanlıkları sonucu boynu saran kasların spazmı boyunda düzleşmeye sebep olur ve foramen magnum (beyin kanalı) daralır. Detay
Donuk Omuz

Düşme, çarpma, zorlama sonucu omuzda oluşan ağrılar sonucu hasta omuzunu korumaya alarak omuzda yapışıklara neden olur ve bu da omuz hareketinde limitasyonlarla sonuçlanır. Detay
Nevralji

Yanlış postür ve strese bağlı olarak boynu saran kasaların spazmıyla kasların içinden geçen sinirlerin sıkışması sonucu sinirin geçtiği hat boyunca; kulak çevresi, kafatası ve yüzü saran deride şiddetli ağrı ve irritasyon hissedilir. Detay
Fibromiyalji ve Fibrozit

Bu problemin sebebi; kaslardaki kanlanma ve oksijenlenme yetersizliğidir. Stres, postür bozuklukları, inaktivite (hareketsizlik), uzun süre aynı pozisyonda kalmak bu problemi destekler. Detay
Karpal Tünel Sendromu

Elini çok kullanan kişilerde avuç içini saran kaslar aşırı kuvvetlenerek tendonlarda kalınlaşmaya neden olur ve avuç içindeki sinirin geçtiği kanal daralarak sinirin bası altında kalmasına sebep olur. Detay
Diz Problemleri

Diz çevresini saran kasların kuvvet dengesiziliği nedeni ile diz eklem aralığı daralarak menisküslere olan bası artar ve menisküs yaralanmalarına neden olur. Detay
Kas İskelet Sistemi Problemleri

Kas iskelet sistemimizde oluşan birçok problemin aslında ana kaynağı yanlış postür (duruş) alışkanlıklarıdır. Detay